woensdag 10 april 2019

Poppen cursus 26 MEI

waldorfdoll

Van een aantal van jullie heb ik een vraag gehad of ik poppencursussen geef. Bij deze ik ga het doen:

Poppencursus  26 mei

van 9.00 tot ongeveer 17.30 uur in Zevenaar (bij Arnhem).

Op deze dag maken we een zonnekindpop van 30 cm.

Dat gaat je echt lukken, de lijfjes zijn al voor genaaid en ook het pruikje heb ik al gehaakt. De pop komt deze dag helemaal af. Je kan daarna kleertjes voor hem of haar uitzoeken, of natuurlijk zelf thuis maken.

Ik zorg voor koffie/thee en wat lekkers, neem wel zelf je lunch mee. 

Kosten: €100 Inclusief alle materialen voor de pop.

Inschrijven kan via een e-mail naar zonnewol@outlook.com of via een berichtje op FB en IG.
Het inschrijven gaat op volgorde van berichten die binnen komen. 

Je inschrijving is definitief bij het betalen van het inschrijfgeld van €20. Dan krijg je een e-mail met verdere informatie. 

De cursus gaat door bij 4 inschrijvingen. (max 6 personen) 

Parkeren is hier gratis.

Lijkt het je wat om samen met mij een mooie pop te maken? Voor je kindje, je kleinkind of een ander bijzonder iemand? Misschien wel voor jezelf? Het zelf maken van een zonnekindpop maakt hem extra bijzonder.

Ik hoor graag van je, ook als je nog vragen hebt.  
Mij lijkt het heel erg leuk!

Wollige groetjes Mariska 
--Zonnewol--




Kies je eigen haarkleur en huidskleur.  





1 opmerking:

Aanbevolen blog

Zonnekindpop/ Waldorfdoll Ella **SOLD**

Populaire blog