dinsdag 20 maart 2018

Zonnekindpop/Waldorf Doll **SOLD**

**SOLD**

You can buy this lovely hand crafted Waldorf doll in my Etsy shop: Etsy
Vandaag geboren dit lieve zonnekind meisje.
Ze is 34 cm lang en heerlijk aan het genieten van de lente zon. Haar lijfje is gevuld met schoon uitgeplozen schapenwol. 
Haar kleertjes zijn gemaakt van biologische stoffen. (GOTS bij het verbouwen en kleuren wordt het millieu zo min mogelijk belast). Onder haar jurkje heeft ze een luiertje. Haar slofjes zijn van vilt gemaakt. 
Haar haartjes zijn van Dolly mohair. Zijn kindvriendelijk, los te dragen en te borstelen met een zachte borstel.
Inclusief al mijn kleertjes kost ik €85.
Te koop via mijn Etsy shop.

Je mag altijd contact met me opnemen voor vragen of een prive bestelling. Stuur dan een mail naar:
zonnewol@outlook.com










This Waldorf inspired doll is handmade by me and for sale at my Etsy shop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Aanbevolen blog

Zonnekindpop/ Waldorfdoll Ella **SOLD**

Populaire blog